fredag 17 september 2010

Becca is back on track


Hello!

Har haft en längre bloggpaus som ni kanske har märkt..
Men nu är jag i alla fall tillbaka! :)

Skolan har börjat nu, kul med alla kompisar och sånt, men det är också jobbigt, man är inte riktigt van vid att plugga så mycket efter sommarlovet.
Idag gick årets första prov av stapeln, Biologi - Genitik var det. Jag hade pluggat sjukt mycket, men ändå var jag väldigt orolig innan! Men det gick i alla fall bra. Tror jag..

Nu sitter jag hemma hos bästa Elin, vi sitter i sängen med våra macar (som vi har fått av skolan, käkar godis och lyssnar på Från och med Du med Oscar Linnros. Det är helg och livet känns väldigt underbart just nu. Snart ska vi äta tacos! Gott!

BY THE WAY: JAG (L) PHOTO BOOTH

Nu ska jag vara lite social, haha!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar