lördag 10 juli 2010

Sisjön idag!

Tjosan!

Idag har jag varit vid Sisjön och badat. Mamma är som vanligt lite konstig och hade bestämt att vi skulle åka dit klockan 9.15 på morgonen?! Menmen, det var ändå trevligt. När vi kom dit var det nästan inte någon alls där, och det var ganska molnigt. Men allt efter som timmarna gick kom det mer och mer folk, och det blev varmare och soligare för varje minut. Jag tror i alla fall (hoppas) att jag har fått lite färg idag!

IMORGON åker jag till Frankrike! Ååååh vad jag ska bli bruuun. Haha, nej men inte för att det är det viktigaste, men det skulle ju vara lite trevligt. Vi ska bila ner, och eftersom min lillebror bara är två år kan vi inte åka så långt per dag. Därför kommer vi ha ganska många stopp på vägen. Ett av "hotellen" vi ska bo på på vägen är ett slott. Asså, ett riktigt slott, med torn och massa grejer! Vi ska bo i det så kallade "tornrummet," och jag tror att det kommer bli toppen! Bilden visar hur slottet ser ut, någon som har varit där kanske?

Nu ska jag äta grillspett, det ska bli riktigt gott! Loveya.

KISSES AND HUGS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar