tisdag 26 oktober 2010

School is killing me..



Hejsan alla goa!

Förlåt, sorry, désolé. Jag vet, jag suger på att uppdatera, meeen, som jag har sagt förut, jag ska försöka! Jag skyller väl på skolan, men helt seriöst, school is killing me..
Två prov varje vecka, 3 inlämningar och hundra läxor. Plus ridning, gitarr, man ska hinna med att träna. Ingen tid över till annat. Men jag ska verkligen anstränga mig att klämma in lite bloggande!

Jag saknar sommaren så himla mycket! Varma dagar på stranden med vänner, glass i skuggan av ett träd och underbar brunbränd hy. Men man får väl försöka se de positiva i hösten också. Visst är det kallt och mörkt, men det kan vara väldigt mysigt också. Plus att jag fyller år i november! :D Nu längtar vi till den 15 november, och håller tummarna för att jag får min efterlängtade elgitarr.

Idaag har jag varit skolan, som vanligt. Men man blev lite extra peppad, eftersom vi ska ha strejk imorgon. Hoppas att ni har det bra! Nu ska jag plugga so, idrott, engelska, franska och teknik (y'
jippiiie! Haha, men jaja, man ska inte klaga. :)

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar