fredag 29 oktober 2010

I'm da master


Hej!

Min dag var underbart härlig idag, noot.. Det började med gympa direkt på morgonen, så jag gick dit i gympakläder, och vad tror ni händer då? Jag glömmer mina jeans så jag fick gå omkring i mjukisbyxor hela dagen! Inte okej. x) Sedan hade jag syslöjd och blev klar med min pyjamas som jag gjorde till Ludde. Lägger kanske upp en bild på den senare. Så kom då det härliga religions provet.. Jag var verkligen hur nervös som helst, men det gick faktiskt riktigt bra! Dagen blev ändå ganska bra.
Nu sitter jag här med lite glass och myser i soffan med familjen, och kan inget annat göra än att njuta och se fram emot en tre veckors period utan skola! Först en veckas lov och sen två veckors underbar prao i stallet tillsammans med Sofie. Nu ska jag se på The Bourne Supremacy.

Hoppas ni får en bra kväll!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar