torsdag 23 december 2010

Chokladknäck


Hejsan!

Nu håller jag på för fullt med att sy enbuff till min lillebror, fålla en löpare och sy på gummiband under mamma och pappas termobyxor. Mamma tror visst att jag är en sömmerska. :)
Snart ska jag baka chokladknäck. Jag har aldrig bakat julgodis, bara lussekatter och pepparkakor, så vi får väl se hur bra det blir, hehe. Det verkar i och för sig inte så svårt, men "kulprovet" verkar lite läskigt.. :S

Jag har också packat så mycket jag kan inför fjällen. Alltså inte så många saker jag kan, men jag måste använda vissa grejer till jul också. x) Ska ta med mig elgitarren!! Superglad! Stefan, som är pappan i familjen vi åker ihop med, har en liten reseförstärkare, så jag slipper ta med min stora, den skulle ta väldigt stor plats i bilen.

Ha det bäst.
LOTS OF LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar