söndag 19 december 2010

Header coming up


Hej! :)

Jag håller på med en ny header, och det blir en hästig sådan! Love it.

Har precis städat bilen, för den luktade som ett helt stall.. Pappa är allergisk så han var gaanska så sur, hehe x) Det var myyycket hästbajs på golvet i baksätet från skorna måste jag säga.. Men nu är det i alla fall rent och alla är glada, utom jag för jag blev bajsig om mina händer och lukten går inte bort fastän jag har tvättat händerna 4 gånger.. :S Det är inte jättemysigt med flera veckor gammalt hästbajs..

Nog om BAJS.
När vi slutade skolan i förrgår så fick vi ju våra betyg.. Jag är väldigt nöjd, förutom en sak!
Jag fick VG i slöjd, och det var slutbetyget, för vi ska inte ha det nästa termin. Nästan ALLAfick MVG i slöjd, men jag och min kompis fick VG. Då hade jag gjort en pyjamas som läraren sa var jättefin och bra kvalitet på, och en vetekudde som jag också blev nöjd med.. Pyjamasen var nästan som två saker i sig, en tröja och ett par byxor. Det fick jag VG för, medan en annan tjej, som hade gjort ett "jing-jang" gosedjur, sånna som man brukar göra i typ.. fyran? Bara. DET fick hon MVG för! Asså jag är så jävla förbannad!! Ååååh.
Kerstin kan dra åt helvete.

LOTS OF LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar