tisdag 14 december 2010

Hej!

Idag har jag varit i skolan i typ 1 timma, för sedan bar det av med klassen till Högsbo beachvolley! Roligt att hitta på något med klassen för ovanlighets skull. :)
Vi fick sluta vid ett så jag var hemma väldigt tidigt.
Sedan har jag varit med Issapissa hela eftermiddagen och kvällen och övat inför JULAVSLUTNINGEN när vi ska sjunga! :O Inför hela skolan. Jag. Dör.
Meen, nu är det för sent att dra sig ur, det blir
säkert jättebra. -.-' Vi ska sjunga White Christmas och jag ska sjunga överstämma. Härligt (y).

Vad skev och fin texten blev.. Och det ser ut som att jag skelar på bilden.. (y'

Har just gjort en väääldigt vacker sminkning i brist på övriga aktiviteter, skriv gärna vad ni tycker! :) Synd bara att man inte ser hur det ser ut, hehe. Jag kunde inte lägga in fler bilder, för det blev jättefult och jag förstår inte hur man flyttar på bilder här!! :@

Korv, nu ska jag göra något annat.. DU vet vem jag menar. Ring mig på skype fis så fort du ser detta! Fritiof (L) Frisbert

LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar