onsdag 22 december 2010



Hallå i snön!

Jag satt just och tittade på bilder från vår semester i Frankrike i somras. Det var väldigt mysigt, vi bilade ner och besökte bland annat Paris och Cognac. Sedan åkte vi vidare till Saint-Palais-sur-Mer, där vi bodde i två veckor. Här kommer lite bilder från Paris. :)

Det var väldigt mycket folk i Paris. För att komma upp i Eiffeltornet stod vi i kö i 2,5 - 3 timmar och när vi hade kommit upp till andra våningen, dit hissen gick, var man tvungen att stå i kö i ytterligare en timma för att komma vidare upp till översta våningen, men det orkade inte Ludde. Det kan man ju i alla fall skylla på.. hehe. Jag är höjdrädd. När vi kom till Notre Dame var det stängt, sedan ungefär 1 timma, så vi kom inte in där. Blev lite besviken för det skulle ha varit roligt! Jag köpte nästan ingenting, bara ett linne som det står "j'adore Paris" på.. Som jag aldrig har använt för det har töjt sig.. och det kostade 20 euro = 200 kronor. :S Heja mig!

Den sista bilden med ett ensamt torn, visar ett torn som vi också besökte, men som jag inte kommer ihåg vad det heter. :S

Jag saknar sommaren. Men nu blir det snart kyla och snö i Branäs!

Notre Dame.

Ha det bäst.

LOTS OF LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar