tisdag 28 december 2010

Internet funkar igen!

Hejsan!

Nu äntligen, efter 3 dagar här i fjällen, utan internet, är det äntligen tillbaka! Branäs har ett internet som alla här ska kunna ansluta till, men det har varit sönder.. -.-

Jag har som ni kanske förstår, åkt väldigt mycket skidor. Jag har aldrig gillat att åka skidor så särskilt mycket, men det har faktiskt varit roligt, eftersom jag har känns mig ganska duktig. :)

Nu ska jag ta på mig alla tjocka kläder, och pjäxor som man får blåmärken på smalbenen av, och så ska jag bege mig ut i backen tillsammans med mamma. Johanna är sjuk idag, jag tycker synd om henne.

Jag bloggar mer ikväll ifall internet fortfarande fungerar då!
Ha det bäst.

LOTS OF LOVE

1 kommentar:

  1. guud va mysigt det låter och nu längtar jag bara ännu mer till fjätervålen!!!!
    ha det grymt nu de sista dagarna och BRYT INGA BEN FÖR GUDS SKULL (L)

    SvaraRadera