måndag 20 december 2010

Juuuulgran


Tjeeeenare!

Nu har vi tagit in julgranen! :D Underbart vackert, och så luktar det ju så himla gott!
Fast vi ska pynta den först imon, så Ludde kan vara med, han hade gått och lagt sig när vi tog in den. Det ska bli kul! Jag satte i ljusslingan, och mina armar är helt sönderstuckna av barren, hehe (a) Men fint blev det :) Väldigt dålig bild.

Har ridit idag också! Det var sista gången för terminen, men jag ska rida igen imorgon, så det gjorde inte så mycket. Vi hade vanlig dressyr, jättekul! Min kompis Issa var med och red också, och hon ska börja i min grupp, skönt med någon jämnårig, annars är nästan alla 60+, och det kan ju kännas lite konstigt ibland. Vi skulle ha hästbyte, och jag var jättespänd på att få rida en häst som heter Simone, meeeen så fick alla byta häst utom jag, "för att alla hästar skulle få gå".. Korvigt. :)

Sov över hos Issa till idag också, lite spontant sådär.. Jättemysigt! Vi satt och spelade Guitar Hero hela förmiddagen tillsammans med hennes syster. Jag kommer ha träningsvärk i mina fingrar imon! x)

LOTS OF LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar