fredag 9 juli 2010

Härliga fredag!


Godmorgon!

Hoppas att ni har sovit gott, det har inte jag och sofie! Det har varit jättevarmt hela natten, och det var inte så trevligt, eftersom vi var två personer i detta extremt varma rum. Menmen, när vi vaknade idag stormade hennes småsyskon rummet, haha. Sofie blev på väldigt dåligt humör, men jag tyckte mest att det var roligt. När vi hade blivit lite piggare gick vi upp och åt frukost, Sofies pappa är sjukt gullig, han fixade allt åt oss och var jättesnäll! Nu sitter vi i sofies rum, som är väldigt stökigt för tillfället, eftersom vi var lite vilda igår (misstolka mig rätt nu, haha).

Senare ska vi cykla runt sjövik, så jag får se hur det ser ut, vi kanske åker och säger hej till Mikaela som är sofies bästa vän.. :) Sen ska vi bada i poolen igen, för det är så soligt och varmt, så kanske man kan få lite färg!

Jag kan inte fatta att det bara är TVÅ DAGAR kvar tills jag åker till frankrike! Då kommer det nog bli dåligt med uppdateringar, men jag hoppas att jag kan få blogga ifrån pappas dator som han ska ha med sig för att ladda över bilder till så att minneskortet på kameran inte blir fullt. Håll tummarna! Idag när jag har kommit måste jag nog börja packa lite, och skriva klart packlistan som jag inte har gjort färdigt. Alla som känner min mamma, snäälla, säg inte det till henne för då kommer hon döda mig! x)

Jag skriver mer när jag har kommit hem eller så! Ha en sjukt bra dag.

KISSES AND HUGS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar