fredag 9 juli 2010

Inget mer sjövik :(


Hej alla goa läsare!

Nu har jag kommit hem från den underbara vistelsen i Sjövik med vackra Sofie.
Dagen har varit enormt härlig. Vi badade i poolen idag igen, två gånger.
Axel var med oss i princip hela tiden, han är väldans gullig. Vi åt lunch, fikade och myste. Sedan blev det dags att åka hem, och jag saknar faktiskt Sjövik. Bussresan tog ungefär en timma, sedan åkte jag spårvagn sista biten innan mamma kom och hämtade mig vid kungsten, min väska var så fruktansvärt tung så jag orkade knappt röra på benen, och jag skulle absolut inte orka gå hela vägen hem med den! Nu är jag i alla fall hemma, har just ätit och gått upp till Hemköp och köpt glass. Det ska bli gott!


Här kommer lite bilder från Sjövik.
Bilden här ovan föreställer Sofies lillebror Axel.

KISSES AND HUGS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar