söndag 4 juli 2010

Hello!

Nu har jag bestämt mig för att jag ska börja blogga, IGEN.
Denna gången ska jag bli mer seriös, jag har haft väldigt många bloggar som bara har hållit någon vecka eller så, men jag ska försöka bättra mig! Hoppas ni har haft en bra dag, det har i alla fall jag!

Idag har jag varit med Maria, vi hade typ filmkväll och såg på 3 filmer: Flickan som lekte med elden, Luftslottet som sprängdes och Farsan. Haha, farsan in my heart!

Sen har jag fått reda på att jag ska till BÄSTA SOFIE på torsdag och sova där, fan vad jag saknar henne! Det kommer bli BÄST! Besök gärna hennes blogg: www.sofiestalros.blogspot.com.

Ska sova nu, jag skriver mer imorgon!

KISSES AND HUGS

2 kommentarer:

  1. det komer bli underbart härligt! ;)
    vi får våran nya båt den dagen du kommer också tror jag, eller dagen efter, så KANSKE att du hinner åka med en sväng?! :D <3

    SvaraRadera