onsdag 7 juli 2010

Tandläkaren!

Hej!

Nu är dagen här! Jag har varit jättenervös, men nu är det dags, det får gå som det går!
Jag är speciellt nervös över bedövningen, eftersom alla säger att det gör så ont att ta den. Men när jag drog ut en tand i fjärde klass kan jag inte komma ihåg att det gjorde ont alls.. Jaja, jag kanske bara hade tur. Vi får se hur det går!

Idag ska jag ju som sagt på Dear John med söta Therese, det kommer bli bäst!
Någon mer som ska på den filmen klockan 18.45 idag?
Nu ska jag snart cykla iväg till torget och kulturhuset. Ska nog gå till kicks för att köpa en ny foundation, men det beror på hur konstig jag ser ut efter bedövningen, haha. Sedan ska jag till Therese innan och så ska vi fixa oss tillsammans innan vi åker till bion.

Jag skriver mer senare, ha en bra dag!

KISSES AND HUGS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar