onsdag 7 juli 2010

Hemma


Hej igen!

Nu har jag kommit hem efter en lång dag. Det började med att jag åkte till tandläkaren.
När vi kom dit satte vi oss i väntrummet. Plötsligt kom det in en flicka som hade någon sorts vakt med sig. Han var verkligen beskyddande mot henne, man märkte på hela honom att han inte ville att man skulle komma nära henne! Han hade vit skjorta, svarta byxor, en sån där riktig spiongrej som typ går runt huvudet som är typ en hörsnäcka så att man kan kommunicera med andra. Han hade svarta byxor och svarta, ogenomträngliga pilotglasögon. Det kändes väldigt konstig, och man undrar ju varför hon hade värsta vakten! Hursomhelst så fick jag komma in och så fick jag bedövning, vilken gjorde JÄTTEONT eftersom dom träffade min tungnerv två gånger, och då fick jag som en stöt i hela munnen och hakan. x)

Sedan cyklade vi hem, och då fick jag inte äta någonting, för jag kunde lätt bita mig i läppen eller kinden jättehårt utan att känna någonting och då skulle det kunna gå hål i huden eller så pågrund av bedövningen. Så jag var jättehungrig, men jag åkte hem till Tessie. Där satt vi framför datan, låg i hennes FatBoy och senare fixade vi oss inför ännu en bio (för mig). Jag provade hennes foundation som heter "Infaible" från Loreal Paris (puderform). Den var jättebra, så jag bestämde mig för att det ska få bli den nya foundationen som jag ska köpa!

Thereses pappa körde oss till bion. Hon hade hämtat ut biljetterna redan innan så det var jättelätt att komma in, vi slapp köa och allt! Filmen (Dear John) handlade om en kille som hette John och en tjej som hette Savannah. Han var militär, och de blev tillsammans medan han hade permis, och sedan handlade det om att de var isär och skickade brev till varandra.. Mer får ni reda på om ni ser filmen! Den var i alla fall bra, och en riktigt snyftare, så tjejer, ska ni på den, ta med näsdukar och vattenfast mascara!

Bilden är inte den vackraste, men man ser kanske inte alltid bäst ut klockan kvart i elva på kvällen. Så nu ska jag sova, sovgott alla vackra folk.

KISSES AND HUGS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar