tisdag 6 juli 2010

Skrattattack!


Halloj!

Jag bara mååste säga en jätterolig sak som hände idag på kvällen!
Jag satt och skulle kolla på TV, och plötsligt var all text på alla engelska program på norska, haha, snacka om att jag blev full i skratt! Och inte nog med det, dessutom sa dom i en sjukhusserie ordet "avklipt", som jag tyckte lät kul.. det kan ni ju kolla upp vad det betyder, hahaha. Ojj vad flummig jag är, förlåt mig. Jag är väldigt trött, jag måste sova känner jag! x)

Imorgon ska jag till tandläkaren och laga något fel i min tand, jag har typ en missbildning i min tand sedan jag var liten, och om man inte lagar det nu så kommer det att bli ett hål. Ska få bedövning och allt, läskigt!

Nog om det, skriver mer imorgon. Sovgott nu alla sötnosar!

KISSES AND HUGS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar