tisdag 6 juli 2010

Pannkakooor


Tjoho!

Idag är äntligen dagen då jag ska se Eclipse här! Förlåt att jag har tjatat så mycket om det, men jag älskar verkligen Twilight, haha. Ska ta bussen vid två in till stan, filmen kommer gå på Bergakungen sal ETT! Den är helt sjukt stor den salongen! Jag vet inte om ni såg eller kommer ihåg filmen Australia som gick för något år sedan på bio? Den såg jag i alla fall i salong ett, jag satt på första raden. Det var inte kul ska jag säga, hahaha. Man fick röra hela huvudet från sida till sida för att kunna läsa texten, dels för att duken var så nära och för att den är så stor. Så jag tog lärdom av detta, så nu sitter jag på rad 7, med extra benutrymme (man måste ju passa på när man ändå får det gratis :D).

Har ätit pannkakor, min tvååriga bror åt mer än mig hahaha. Han är glupsk! (och väldigt söt).

Idag har jag på mig en klänning från Yumi, som jag köpte på Lager 157 i Gällstad, sjukt billigt, det rekommenderar jag verkligen! Den här klänningen kostade 500 kronor mindre än normalt där! Där kan du hitta riktiga fynd. Klänningen ser ni på bilden uppe till höger, och ja, jag ser frånvarande och allmänt konstig ut på bilden, men det får ni ta! :)

Nu ska jag dra till bussen, ha en härlig dag!

KISSES AND HUGS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar