måndag 5 juli 2010

Måndaag


Hejhej!

Nu har jag äntligen vaknat efter en god natts sömn. Har drömt massa konstigt som ni inte ens vill höras tala om, haha. Nu sitter jag i sängen och myser, inbäddad i mitt täcke och massvis av kuddar.
Idag ska jag bara göra en enda sak: STÄDA. Mamma tycker att jag har slarvat med städningen alldeles för länge och att jag inte dammar och sånt så bra, så nu ska jag ta ut alla böcker i bokhyllan för att kunna damma ordentligt där, ta bort alla små prydnadssaker och damma där dom stått, städa ALLA lådor i mitt rum... ja, jag tror ni fattar. Men det finns en bra sak med detta! :) Om jag gör det så bjuder mina föräldrar mig på bio, och inte vilken bio som helst, utan ECLIPSE!!! :D Jag är typ världens största twilight nörd, hehe.

Nu ska jag nog i alla fall gå ner och äta frukost, ha det bäst!

KISSES AND HUGS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar