måndag 5 juli 2010

Puhh


Hej!

Nu är jag äntligen färdig med mitt städande, det var krävande kan jag säga, haha.
Efter ca 5 timmars städning ligger jag nu utmattad i soffan, vem hade kunnat gissa att det var så jobbigt att städa? Jaja, men det var värt det, nu får jag ju gå på Eclipse gratis!

Jag ska nog snart börja skriva packlista inför resan till Frankrike på söndag! Det kommer att bli jättehärligt! Vi ska bila till ett jättesött ställe som heter Saint-Palais-sur-mer. På vägen skall vi bland annat stanna i Paris, någonstans i utkanten av Holland och i Tyskland. Väl framme har vi hyrt en stuga i två veckor som ligger 700 meter från havet, underbart! Då kanske man äntligen kan få lite färg, haha.

Har just pratat med Therese, och vi ska gå på antingen Dear John eller Killers, vi får se vilken det blir! Det blir mycket bio den här veckan, hehe! Jag sätter in en liten bild på henne.

Nu ska jag snart äta, jag tror att det blir grillat idag! Mums!


KISSES AND HUGS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar